Sistem telefonije, ki ga ponuja MegaTel zniža stroške delovanja ter uporabe kot pri klasični telefoniji, saj z osnovnimi ter naprednimi funkcijami poslovnim strankam omogoča brezplačno telefonijo med poslovnimi enotami podjetja doma in v tujini, kratko številčenje ter mnogo drugih uporabnih funkcij v poslovnih okoljih. Ponujena storitev IP telefonije se nahaja v našem lastnem MegaTel oblaku v Sloveniji, Ljubljana, kar še dodatno zniža operativne stroške delovanja storitve.
IP telefonija je storitev s katero je MegaTel pričel svoje delovanje in je nujni element za komunikacijo tako znotraj podjetja kot za delo s strankami. Funkcionalnosti IP telefonije so se izboljšale do te mere, da je storitev postala širše uporabna tako za nezahtevne kot zelo zahtevne poslovne stranke, ki želijo poslovati v polnem obsegu. MegaTel omogoča za vsako poslovno stranko brezplačno izvedbo na uporabnika natančno analizo stroškov fiksne telefonije.
Osnovna IP telefonija MegaTel uporabniku omogoča ureditve prevezav, namestitev odzivnikov, brezplačne interne klice, enostavno dodajanje telefonskih priključkov, statistike, identifikacijo kličočega, obveščanje o neodgovorjenih klicih in vse ostalo, kar poslovni uporabnik potrebuje za uspešno komuniciranje.
Za najzahtevnejše uporabnike nudimo vrsto naprednih funkcionalnosti z možnostjo uporabe telefona preko računalniških uporabniških aplikacij in aplikacij na pametnih mobilnih telefonih ter tako odzivnost kjerkoli in kadarkoli. Napredni sistem IP telefonije zagotavlja celovito rešitev poenotenih komunikacij in ga je mogoče preprosto integrirati z drugimi aplikacijami, kot so Salesforce, Office 365 ter ostalimi CRM sistemi.
Napredna telefonija MegaTel je odlična rešitev za potrebe klicnih centrov. Programska oprema za klicni center omogoča članom skupine, da delajo z različnih razpršenih lokacij, hkrati pa ohranjajo povezanost delovne skupine s pomočjo poenotenih komunikacij. Z rešitvijo večkanalnega kontaktnega centra lahko podjetja prodajajo, nudijo podporo, rešujejo težave in vzpostavijo kontakt s strankami. Agenti v resničnem času klepetajo, uporabljajo video komunikacijo in se pogovarjajo z obiskovalci vašega spletnega mesta za resnično dovršeno uporabniško izkušnjo.
Napredna telefonija MegaTel zagotavlja, da lahko vaši zaposleni delajo učinkoviteje, omogoča preprosto spremljanje njihovega napredka in vašim strankam prinaša vrhunsko komunikacijsko izkušnjo, ki si jo bodo zapomnile.
Klicni center, kot napredna IP telefonska rešitev, vam omogoča vzpostavitev komunikacije s stranko skladno z vašimi poslovnimi zahtevami in zagotavlja, da je vsak klic odgovorjen ter usmerjen k pravemu agentu, na ustrezno lokacijo. Pri tem je ključna zahteva, da se prava informacija poda v najkrajšem mogočem času, prek različnih komunikacijskih kanalov: govor ali tekstovno sporočanje. Agenti so lahko geografsko razpršeni in dosegljivi prek fiksnega ali mobilnega omrežja. Klicni center je najbolj primeren kanal za komunikacijo s strankami, sprejemanje naročil, posredovanje informacij ter sprejemanje in reševanje pritožb. Klicni center lahko na enostaven način prilagodimo poslovnim procesom vašega podjetja, s pomočjo prilagodljivega sistema distribucije klicev in široke možnosti integracij z vašimi poslovnimi aplikacijami. Nenazadnje za vas pripravimo posnetke interaktivnih odzivnikov glede na vaše potrebe v profesionalnem studio.
IP/GSM vmesnik je ustrezna rešitev za alarmne sisteme. Omogoča nemoteno delovanje in varovanje vaše poslovne enote tudi ob izpadu interneta ali elektrike.
080 je telefonska številka, ki strankam omogoča brezplačne dohodne klice iz kateregakoli omrežja fiksne ali mobilne telefonije v Sloveniji. Klice na brezplačno številko lahko prejemate preko interaktivnega odzivnika ali pa neposredno na vaš telefon ali telefonsko centralo. Z brezplačno številko lahko povečate prepoznavnost svojega podjetja, navežete stik s strankami in pridobite ter ohranite njihovo zaupanje.
Številka 090 je primerna za posredovanje različnih vsebin, od informacij, nasvetov, zabavnih vsebin, vedeževanja, do vsebin za odrasle. Uporabiti jo je mogoče tudi za sodelovanje v različnih oddajah. Storitev 090 omogoča sprejem več klicev hkrati. S klici lahko administrator upravlja in jih ustrezno razporeja kar preko spletnega portala. Klice na premijsko številko lahko prejemate preko interaktivnega odzivnika ali pa neposredno na vaš telefon ali telefonsko centralo. Glede na to, da imamo lasten razvojni oddelek, vam nudimo tudi razvoj premijskih 090 aplikacij »na ključ«.
Zagotovimo vam lahko mednarodno telefonsko številko za več kot 60 držav in več tisoč mest. Izbirate lahko med geografsko ali negeografsko telefonsko številko, na voljo so vam tudi brezplačne mednarodne telefonske številke 0800. Zagotavljamo vam posredovanje klica na vašo centralo, navadni telefon, mobilni telefon ali katerokoli drugo napravo.
Ponujamo vam vrhunske modele namiznih telefonov priznanih blagovnih znamk, ki jih integriramo v celovito storitev IP telefonije. Za uporabnike, ki si želijo popolno svobodo komunikacije, imamo na voljo brezvrvične IP telefone in različne vrste slušalk.
Razumemo vaše potrebe po učinkovitosti in optimizaciji delovne opreme, zato vam ponujamo raznolik nabor telekomunikacijske opreme, ki vam bo olajšala delo