MegaTel strokovna podpora

Nadzor, nadgradnje, nastavitve in vzdrževanje telekomunikacijskega sistema zagotavljajo MegaTel strokovnjaki na daljavo preko posebnega nadzornega centra. To nudi poslovnim strankam hitro odzivnost in diagnosticiranje možnih napak.

1. Nivo

Klicni center, ki prioritetno sprejema prijave težav, zahteve za spremembe in nudi vsestransko pomoč našim strankam. Opravlja tudi diagnostiko zahtevkov pred predajo na druge oddelke. Spremlja ključne parametre delovanja sistemov in obvešča zaznanih anomalijah.

2. Nivo

Vrhunsko izobraženi tehniki skrbijo za operativne procese, priklope novih strank, spremembe na storitvah, terensko delo, odprava težav na terenu, predstavitve storitev pri strankah, izobraževanje strank o uporabi posamezne storitve in splošna ozaveščanje o IT uporabi.

3. Nivo

Vrhunski sistemski inženirji in strokovnjaki za omrežja skrbijo za vzpostavitve storitev, povezljivost, varnost in za nemoteno delovanje sistemov. Redno se izobražujejo o novostih na področju IT storitev in vedno iščejo in implementirajo nove sistemske rešitve.

+386 3 777 00 00 Na telefonski številki 03 777 00 00 so vam na voljo prijazni in usposobljeni strokovnjaki, ki vam bodo z veseljem pomagali pri uporabi storitev MegaTel.
Pišite nam Našo tehnično podporo lahko kontaktirate kadarkoli 24ur na dan, 7 dni na teden vse dni v letu na email podpora@megatel.si. Naša vrhunska ekipa inženirjev bo na vsa vaša povpraševanja odgovorila promptno v najkrajšem možnem času.
Oddaljena pomoč Za aktivacijo podpore na daljavo vnestite šifro seje, ki jo dobite od dežurnega inženirja Mega M na telefonski številki 03 777 00 00.
Neveljavna koda povezave!
Cloud avtentikacija S preverjanjem v dveh korakih v račun mCloud dodate dodatno raven zaščite. Po nastavitvi preverjanja se boste prijavili v račun v dveh korakih, in sicer z nečim kar poznate - geslo, in nečim, kar imate - telefon.