Nadzor, nadgradnje, nastavitve in vzdrževanje telekomunikacijskega sistema zagotavljajo MegaTel strokovnjaki na daljavo preko posebnega nadzornega centra. To nudi poslovnim strankam hitro odzivnost in diagnosticiranje možnih napak.
Klicni center, ki prioritetno sprejema prijave težav, zahteve za spremembe in nudi vsestransko pomoč našim strankam. Opravlja tudi diagnostiko zahtevkov pred predajo na druge oddelke. Spremlja ključne parametre delovanja sistemov in obvešča zaznanih anomalijah.
Vrhunsko izobraženi tehniki skrbijo za operativne procese, priklope novih strank, spremembe na storitvah, terensko delo, odprava težav na terenu, predstavitve storitev pri strankah, izobraževanje strank o uporabi posamezne storitve in splošna ozaveščanje o IT uporabi.
Vrhunski sistemski inženirji in strokovnjaki za omrežja skrbijo za vzpostavitve storitev, povezljivost, varnost in za nemoteno delovanje sistemov. Redno se izobražujejo o novostih na področju IT storitev in vedno iščejo in implementirajo nove sistemske rešitve.